Semana 1: xoves 5 de outubro
Clase maxistral: A incursión da intelixencia artificial no ámbito do márketing.
Sesión titorial de uso da plataforma de formación en liña.
Semanas 2 y 3
Marketing digital: martes 10 de outubro
Contido. Comprender a base da analítica na internet e a terminoloxía coa que se traballará coas ferramentas dos talleres do curso.
Costumer journey: aprender os fundamentos do funnel de conversión como ferramenta básica do márketing dixital.
Xestión de campañas de publicidade na internet : xoves 19 de outubro
Contido. coñecer os fundamentos da publicidade na internet, a súa terminoloxía e os principais indicadores de seguimento e desempeño das campañas publicitarias.
Semanas 4 y 5
Google Analytics 4 : xoves 26 de outubro
Contido. Aprender a utilizar GA4 como ferramentas de analítica imprescindible para medir o tráfico e interacción de sitios web e aplicacións.
Ahrefs:: xoves 2 de novembro
Contido. Aprender a utilizar Ahrefs como ferramentas de analítica dixital enfocada na xestión da estratexia de posicionamento na internet.
Semanas 6 y 7
Google Ads : xoves 9 de novembro
Contido. Aprender a xestionar a plataforma de publicidade de Google, coñecer os principais tipos de campañas publicitarias e a súa repercusión na promoción de produtos, servizos, marcas e sitios web.
Amazon Ads:: xoves 16 de novembro
Contido. Aprender a xestionar a plataforma de publicidade de Amazon, os principais tipos de campañas publicitarias e o seu funcionamento para a promoción dos produtos que se comercializan nesta canle.
Semanas 8 y 9
Meta Business Manager: xoves 23 de novembro
Contido. Coñecer os fundamentos de funcionamento da ferramenta MBM co fin aprender a analizar e administrar as contas de social media de Facebook e Instagram.
Meta Ads Manager/Tik Tok Ads Manager/Influencers:: xoves 30 de novembro
Contido. Aprender a xestionar campañas publicitarias en diferentes medios de Social Media.
Semanas 10 y 11
Shopify: martes 12 de decembro
Contido. Aprender os fundamentos para crear e xestionar unha tenda en liña en Shopify.
Prestashop, Woocommerce:: xoves 14 de decembro
Contido. Coñecer outras ferramentas CMS para crear e xestionar unha tenda en liña.
Semana 12: martes 19 de decembro
Contido. Presentación de axudas e servizos de IGAPE para a internacionalización e clausura do curso.
Ata o 2 de outubro de 2023
Formación gratuíta
Responsables de desenvolvemento de
negocio, márketing, comunicación e
emprendedores/as de todos os sectores
Coñecer os fundamentos de uso das
principais ferramentas de analítica e xestión
de campañas de márketing dixital.
Capacitar ao departamento de márketing e
comunicación da empresa cos coñecementos
básicos para realizar análises de tráfico e
conversión das súas canles en liña e
aprender a deseñar e xestionar campañas
publicitarias neste medio.
Facilitar a integración das canles dixitais
dentro do plan de márketing xeral da
empresa e a súa aliñación cos obxectivos de
expansión internacional.
Do 5 de outubro ao 19 de decembro de 2023
Todos os xoves de 18:30 a 20:00h
Modalidade en liña: 10 talleres con frecuencia semanal (90 minutos); 15 horas lectivas.
5 módulos temáticos de formación en
márketing dixital, en formato de clases en
liña con participación en directo, gravación e
apoio de material didáctico.
Impartición do curso a través do
campusinternacional.igape.es.
Boletín mensual con noticias de actualidade sobre a temática.
Juan Tojo é Licenciado en Dereito pola Universidade de Salamanca, Máster en Dirección de Comercio Exterior pola Universidade de Santiago de Compostela, Master en International e-Business pola escola de negocios ICEX-CECO e especialista en licitacións internacionais pola escola de negocios IESIDE (antiga Novacaixagalicia).
Conta con 25 anos de experiencia internacional, boa parte dos cales discorreron vivindo e traballando en países como Reino Unido, Italia, Emiratos Árabes, Uruguai, Arxentina ou Chile. Colaborou en proxectos de ámbito internacional para diversas institucións das Administracións europea, nacional e autonómica, en áreas de promoción económica, internacionalización empresarial e captación de investimento estranxeiro. No sector privado, traballou na expansión internacional de empresas españolas e estranxeiras de sectores de consumo e de servizos. Ten experiencia directa en máis de 40 países, na xestión de desenvolvemento de negocio e operacións, así como na implantación de filiais e unidades de negocio en novos mercados. Nos anos máis recentes centra a súa actividade en proxectos relacionados coa internacionalización de empresas a través de canles dixitais e comercio electrónico.
É, ademais, consultor de internacionalización de ICEX e da Escola de Organización Industrial, director académico de programas de formación empresarial da Xunta de Galicia e achega tamén a súa experiencia como mentor en programas de transferencia do emprendemento da Administración Autonómica e da Universidade de Santiago de Compostela.
Licenciado en Enxeñaría Informática pola Universidade de Deusto, completa posteriormente un Máster en Xestión de Sistemas de Rede. Actualmente, desenrola a investigación para a obtención do seu Doutoramento na disciplina de análise dixital aplicada ao ámbito empresarial en liña. Ao longo dá sua traxectoria profesional, acumula unha significativa experiencia coma analista dixital. Colabora en proxectos estratéxicos para diversas organizacións e corporacións, onde a sua labor céntrase na implementación e na optimización de estratexias analíticas que permitan ás entidades beneficiarias tomar decisións informadas, mellorar ou seu retorno sobre ou investimento e fortalecer a súa presenza non ecosistema dixital. Actualmente, desempeña as funcións de socio e director do Departamento de Análise Dixital na empresa de consultoría dixital LIN3S. Paralelamente, exerce coma docente en materias relacionadas coa análise dixital en institucións como IE Business School, a Universidade de Zaragoza e a Universidade Complutense de Madrid. No ámbito editorial, ten publicado varios títulos con Anaya Editorial, entre os que se inclúen: "Google Analytics: Mide y Vencerás", "Google Tag Manager: Mide y Vencerás", "Data Analytics: Mide y Vencerás", e "Google Analytics 4: Mide y Vencerás”.
Laura González-Dopeso é licenciada en Dereito pola Universidade de Santiago de Compostela e máster en Estudos da Unión Europea pola Universidade da Coruña. Como funcionaria do Corpo Superior da Xunta de Galicia, desempeñou o seu traballo en diversos departamentos da administración autonómica como sanidade, igualdade, relacións exteriores e Turismo onde traballou durante 12 anos como xefa de área de Calidade e Proxectos Europeos. Desde xaneiro de 2023 é subdirectora de Internacionalización do Igape, área desde a que se desenvolve, entre outras actividades, unha planificación estratéxica colaborando na definición da estratexia de internacionalización de Galicia; o asesoramento e apoio a empresas galegas interesadas en expandirse a nivel internacional; a xestión dos programas de financiamento, facilitando o acceso a recursos financeiros para os seus proxectos; como tamén no asesoramento e formación que contribúan á promoción e expansión das actividades económicas e empresariais das empresas galegas a nivel internacional.
Consultor en eCommerce involucrado no desenvolvemento de proxectos en liña desde o ano 2.000. É especialista en ecommerce e Amazon e forma parte do claustro de profesores en ICEX, EOI, Esic, Foxize, Kschool, The Valley e outras escolas de negocios.
Habitual colaborador en medios de prensa de ámbito nacional: Radio Nacional, A Vangarda, Capital Radio, O Español, Revista Emprendedores, Brainsins, Marketing4ecommerce, eCommerce-news.es, e en empresas líderes do ámbito do comercio electrónico: Shopify, Prestashop, SEMRush entre outros medios.
Master en Xestión Comercial e Dirección de Marketing por ESIC. Master en Deseño Gráfico por CEDECO. PDD polo IESE. 25 anos de experiencia profesional vinculando medios tradicionais (Telefónica Media), con dixitais (AT&T, Microsoft, Yahoo!). Actualmente dirixe a axencia de compra programática publicitaria Antípodes Dixital, e é socio da consultora de transformación Dixital ThreeThings. Ademais, combina a súa actividade laboral coa docencia, en escolas como ESIC, ESDEN e ICEX, tanto en España como en Latinoamérica.
Enxeñeiro informático pola Universidade de Southern Mississippi e cunha marcada vocación no ámbito da comunicación. Tras 12 anos como programador e liderando proxectos como responsable de desenvolvemento e I+D, inicia a súa actividade no mundo do márketing e a publicidade.
Funda con 23 anos a empresa de desenvolvemento Internet Factory, que ao longo dos anos evolucionou ata converterse en Yslandia, referente entre as axencias dixitais creativas e coa que levou a cabo proxectos de estratexia dixital para recoñecidas empresas como Banco Santander, Travel Club, BMW, MINI, Suzuki, BBVA, SONY entre outras.
Desenvolvedor informático e emprendedor en serie. Fundador de varias iniciativas empresariais dirixidas a desenvolvementos especializados nas últimas tecnoloxías (Node.js / Vue.js / React / Apollo / MongoDB / GrapQL / Gatsby / Headless) e enfocado no comercio electrónico. Crea Fantasticfy, axencia especializada en varias plataformas ecommerce e certificada por Shopify para dar servizo integral de formación, desenvolvemento, deseño, creación de tendas Shopify e Shopify Plus así como soporte en migracións desde Magento, Woocommerce ou Prestashop, entre outros.
Ruth Pereira e licenciada en Ciencias Económicas e empresariais e Diplomada en Empresariais pola Universidade de Santiago, Diploma en Exports polo Instituto Tecnológico de Monterrey, México. É técnica responsable de promoción internacional do Igape ao que engade 8 anos de experiencia internacional acumulada en Reino Unido, México, Estados Unidos e Singapur. Ao longo destes anos traballou no eido da promoción da internacionalización empresarial e da captación de investimento estranxeiro directo. Colabora como voluntaria en Organizacións non gubernamentais en proxectos de cooperación internacional para o desenvolvemento en Camerún, República Centroafricana, Etiopía en Angola.
Alexis Petit é Enxeñeiro de Materiais con especialización en procesos metalmecanicos e Master in International Management polo IE Business School. A súa carreira profesional discorre inicialmente como xestor de proxectos para grandes ensambladoras do sector da automoción. En 2010 inicia a súa actividade no ámbito do márketing dixital no IE Business School así como na axencia Dobre Ou da que hoxe é socio. O seu desenvolvemento profesional neste ámbito vira ao redor da xestión de campañas de pago en Google Ads e Analítica Web, proxectos nos que traballou para sectores industriais e de consumo, laboratorios, empresas de telecomunicacións e mesmo o propio Google. Na súa faceta como docente colabora con prestixiosas institucións educativas en España e Latinoamérica como IE Business School, ESIC, CICE ou ESAN en Peru, entre outras. Actualmente, Alexis é socio da axencia Dobre Ou e Director de Operacións, xestionando clientes, equipos e campañas de márketing dixital en Europa, Asia e América.
Cristina é graduada en Dereito e Business Analytics pola Universidade Pontificia Comillas. Actualmente é Account Executive no equipo de Amazon Ads España. Comezou a súa carreira en Amazon Retail para a categoría de libros. En 2021 pasou ao departamento de Amazon Advertising, onde comezou traballando nas verticais de Saúde e Coidado Persoal e Accesorios. Desde 2023 leva as categorías de Alimentación e Bebidas e Bricolaxe.