Introdución á súa realidade e uso nos procesos de internacionalización empresarial.
Semanas 2 e 3
Obxectivo: aprender a realizar un plan de márketing dixital e un cadro de mando de KPI’s de seguimento.
Semanas 4,5 e 6.
Obxectivo: aprender as bases da xestión de SEO e utilizar ferramentas ligadas ao posicionamento web
Semanas 7
Obxectivo: aprender a crear e xestionar unha conta de Amazon seller.
Semanas 8, 9 e 10
Obxectivo: aprender a realizar un cadro de reporting de campañas publicitarias.
Semanas 11 e 12
Obxectivo: aprender a deseñar e monitorizar unha campaña de comunicación dixital en redes sociais.
Semana 13
Obxectivo: resolución do caso práctico e recuperación das tarefas non completadas durante as semanas anteriores.
Semana 14
Obxectivo: revisión do caso práctico. Clausura do curso.
Curso gratuíto dirixido a responsables de márketing, comunicación e desenvolvemento de negocio e emprendedores de todos os sectores.
Coñecer as técnicas de márketing internacional aplicadas ao comercio electrónico e a venda en liña.
Coñecer os fundamentos dos novos modelos de xestión, canles e ferramentas utilizadas no ámbito dixital internacional.
Facilitar á área de márketing e desenvolvemento de negocio da empresa as capacidades para poñer en práctica un plan de márketing dixital que se integre cos obxectivos xerais de expansión internacional da empresa.
Do 15 de setembro ao 15 de decembro de 2022.
Todos os xoves de 18:30 a 20:00h
Modalidade en liña. 50 horas de dedicación, 20 horas lectivas.
5 módulos temáticos en márketing dixital, en formato de clases en liña (participación en directo) e con apoio de material didáctico na plataforma.
Probas de autoavaliación por módulo e un caso práctico final sobre a materia impartida.
Boletín mensual con noticias de actualidade sobre a temática
Certificado de aproveitamento
Juan Tojo é Licenciado en Dereito pola Universidade de Salamanca, Máster en Dirección de Comercio Exterior pola Universidade de Santiago de Compostela, Master en International e-Business pola escola de negocios ICEX-CECO e especialista en licitacións internacionais pola escola de negocios IESIDE (antiga Novacaixagalicia).
Conta con 25 anos de experiencia internacional, boa parte dos cales discorreron vivindo e traballando en países como Reino Unido, Italia, Emiratos Árabes, Uruguai, Arxentina ou Chile. Colaborou en proxectos de ámbito internacional para diversas institucións das Administracións europea, nacional e autonómica, en áreas de promoción económica, internacionalización empresarial e captación de investimento estranxeiro. No sector privado, traballou na expansión internacional de empresas españolas e estranxeiras de sectores de consumo e de servizos. Ten experiencia directa en máis de 40 países, na xestión de desenvolvemento de negocio e operacións, así como na implantación de filiais e unidades de negocio en novos mercados. Nos anos máis recentes centra a súa actividade en proxectos relacionados coa internacionalización de empresas a través de canles dixitais e comercio electrónico.
É, ademais, consultor de internacionalización de ICEX e da Escola de Organización Industrial, director académico de programas de formación empresarial da Xunta de Galicia e achega tamén a súa experiencia como mentor en programas de transferencia do emprendemento da Administración Autonómica e da Universidade de Santiago de Compostela.
Licenciada en Xornalismo pola Universidade de Santiago de Compostela con 20 anos de experiencia profesional como xornalista, primeiro no ámbito da información local e posteriormente no da información económica.
Desde 2016 dirixe e coordina os contidos da web economiaengalicia.com, diario dixital de economía galega.
Ademais, é colaboradora de Empresa Exterior, diario económico do negocio internacional de España, onde realiza entrevistas e conduce e modera eventos e webinars.
Desenvolveu a súa carreira profesional en diversos sectores, como Banca, Eléctrico, Moda, Farmacia, Automoción e con maior profusión en Telecomunicacións. BBVA Argentaria, Iberia, Rede Eléctrica, Telefónica de España, Vodafone, Devota & Lomba, son algunhas das compañías onde dirixiu proxectos de negocio dixital. Licenciatura en Ciencias Físicas pola Universidade Autónoma de Madrid.
Estudos complementarios de Administración de Empresas, Master en Finanzas en EOI e Master en Marketing Management en ESIC. Director do Master Data Analytics e do Data Management Executive Program de ISDI. Profesor e Mentor en varias Escolas de Negocio e Programas In-Company, Cursos Superiores e Master: ISDI, internetAcademi, ICEMD, ESIC, ICEX-Fundación CECO, ESADE, CEU, Euroforum, IMF, Universidade Complutense Madrid, entre outras. Relator de varios foros sobre Internet, Transformación e Estratexia Dixital: Womenalia, Omniture Autumn Seminars, WSAB, Open Dixital Day, eCommerce NG, entre outros. Asesor Tecnolóxico e Transformación de Negocio en ámbito dixital en FENEVAL e CEOE. Voluntario Dixital en ISDI Foundation (Fundación Internacional para o Desenvolvemento da internet), formando e asesorando ás ONG e emprendedores sociais para desenvolverse no mundo dixital. Membro Fundador da Xunta Directiva de AvantForum, membro do Consello Internacional de Expertos de Womenalia e de distintas plataformas de expertos.
Consultor en eCommerce involucrado no desenvolvemento de proxectos en liña desde o ano 2.000. É especialista en ecommerce e Amazon e forma parte do claustro de profesores en ICEX, EOI, Esic, Foxize, Kschool, The Valley e outras escolas de negocios.
Habitual colaborador en medios de prensa de ámbito nacional: Radio Nacional, A Vangarda, Capital Radio, O Español, Revista Emprendedores, Brainsins, Marketing4ecommerce, eCommerce-news.es, e en empresas líderes do ámbito do comercio electrónico: Shopify, Prestashop, SEMRush entre outros medios.
Master en Xestión Comercial e Dirección de Marketing por ESIC. Master en Deseño Gráfico por CEDECO. PDD polo IESE. 25 anos de experiencia profesional vinculando medios tradicionais (Telefónica Media), con dixitais (AT&T, Microsoft, Yahoo!). Actualmente dirixe a axencia de compra programática publicitaria Antípodes Dixital, e é socio da consultora de transformación Dixital ThreeThings. Ademais, combina a súa actividade laboral coa docencia, en escolas como ESIC, ESDEN e ICEX, tanto en España como en Latinoamérica.
Enxeñeiro informático pola Universidade de Southern Mississippi e cunha marcada vocación no ámbito da comunicación. Tras 12 anos como programador e liderando proxectos como responsable de desenvolvemento e I+D, inicia a súa actividade no mundo do márketing e a publicidade.
Funda con 23 anos a empresa de desenvolvemento Internet Factory, que ao longo dos anos evolucionou ata converterse en Yslandia, referente entre as axencias dixitais creativas e coa que levou a cabo proxectos de estratexia dixital para recoñecidas empresas como Banco Santander, Travel Club, BMW, MINI, Suzuki, BBVA, SONY entre outras.
Licenciado en márketing por ESIC Business School, Master en ecommerce e márketing por ICEM, -o Instituto de Economía Dixital de ESIC- e MBA por IE Business School.
Con con máis de 20 anos de experiencia no sector financeiro, de comunicación e consultaría, axudando a empresas europeas e latinoamericanas de todos os sectores a ter un impacto de márketing e online significativo nos seus negocios.
É fundador e consultor en Matridiana, empresa dedicada ao deseño e desenvolvemento de proxectos no ámbito do márketing dixital e de negocio, nos que abarcan desde o seu diagnóstico e estratexia ata a planificación e optimización de campañas.
É ademais mentor, profesor e conferenciante internacional desde 2010, sendo nomeado unha das 15 persoas máis influentes do márketing dixital de fala hispana e top 30 influencer de emprendemento e liderado.
A súa actividade profesional esténdese ao ámbito da comunicación e divulgación, coa publicación de cinco libros sobre márketing e vendas, a edición dun blogue sobre márketing dixital premiado de maneira recorrente desde 2009, así como a dirección dun podcast de referencia na materia.