Curso de Márketing Dixital

Presentación do programa: o márketing dixital

Semana 1:

Introdución á súa realidade e uso nos procesos de internacionalización empresarial.

MÓDULO 1 PLAN DE MARKETING DIXITAL

Semanas 2 e 3

Obxectivo: aprender a realizar un plan de márketing dixital e un cadro de mando de KPI’s de seguimento.

MÓDULO 2: MÁRKETING DE BUSCADORES

Semanas 4,5 e 6.

Obxectivo: aprender as bases da xestión de SEO e utilizar ferramentas ligadas ao posicionamento web

MÓDULO 3: MARKETPLACES

Semanas 7

Obxectivo: aprender a crear e xestionar unha conta de Amazon seller.

MÓDULO 4: PUBLICIDADE DIXITAL

Semanas 8, 9 e 10

Obxectivo: aprender a realizar un cadro de reporting de campañas publicitarias.

MODULO 5: COMUNICACIÓN

Semanas 11 e 12

Obxectivo: aprender a deseñar e monitorizar unha campaña de comunicación dixital en redes sociais.

CASO PRÁCTICO: Recuperación de tarefas

Semana 13

Obxectivo: resolución do caso práctico e recuperación das tarefas non completadas durante as semanas anteriores.

CLAUSURA

Semana 14

Obxectivo: revisión do caso práctico. Clausura do curso.

Márketing Dixital

Dirixido a

Curso gratuíto dirixido a responsables de márketing, comunicación e desenvolvemento de negocio e emprendedores de todos os sectores.

Obxectivos

Coñecer as técnicas de márketing internacional aplicadas ao comercio electrónico e a venda en liña.

Coñecer os fundamentos dos novos modelos de xestión, canles e ferramentas utilizadas no ámbito dixital internacional.

Facilitar á área de márketing e desenvolvemento de negocio da empresa as capacidades para poñer en práctica un plan de márketing dixital que se integre cos obxectivos xerais de expansión internacional da empresa.

Duración

🗓️ Do 15 de setembro ao 15 de decembro de 2022.

🕕 Todos os xoves de 18:30 a 20:00h

Metodoloxía e formato

➡️ Modalidade en liña. 50 horas de dedicación, 20 horas lectivas.

➡️ 5 módulos temáticos en márketing dixital, en formato de clases en liña (participación en directo)  e con apoio de material didáctico na plataforma.

➡️ Probas de autoavaliación por módulo e un caso práctico final sobre a materia impartida.

➡️ Boletín mensual con noticias de actualidade sobre a temática

➡️ Certificado de aproveitamento

 

Máis información

📧 Consultas técnicas: [email protected]

📧 Consultas académicas: [email protected]

Cadro docente

Juan Tojo | Director académico

Juan Tojo é Licenciado en Dereito pola Universidade de Salamanca, Máster en Dirección de Comercio Exterior pola Universidade de Santiago de Compostela, Master en International e-Business pola escola de negocios ICEX-CECO e especialista en licitacións internacionais pola escola de negocios IESIDE (antiga Novacaixagalicia).

Conta con 25 anos de experiencia internacional, boa parte dos cales discorreron vivindo e traballando en países como Reino Unido, Italia, Emiratos Árabes, Uruguai, Arxentina ou Chile. Colaborou en proxectos de ámbito internacional para diversas institucións das Administracións europea, nacional e autonómica, en áreas de promoción económica, internacionalización empresarial e captación de investimento estranxeiro. No sector privado, traballou na expansión internacional de empresas españolas e estranxeiras de sectores de consumo e de servizos. Ten experiencia directa en máis de 40 países, na xestión de desenvolvemento de negocio e operacións, así como na implantación de filiais e unidades de negocio en novos mercados. Nos anos máis recentes centra a súa actividade en proxectos relacionados coa internacionalización de empresas a través de canles dixitais e comercio electrónico.

É, ademais, consultor de internacionalización de ICEX e da Escola de Organización Industrial, director académico de programas de formación empresarial da Xunta de Galicia e achega tamén a súa experiencia como mentor en programas de transferencia do emprendemento da Administración Autonómica e da Universidade de Santiago de Compostela.

Paula Lodeiro Pose | Presentadora e moderadora de sesións

Licenciada en Xornalismo pola Universidade de Santiago de Compostela con 20 anos de experiencia profesional como xornalista, primeiro no ámbito da información local e posteriormente no da información económica.

Desde 2016 dirixe e coordina os contidos da web economiaengalicia.com, diario dixital de economía galega.

Ademais, é colaboradora de Empresa Exterior, diario económico do negocio internacional de España, onde realiza entrevistas e conduce e modera eventos e webinars.

Jorge Casasempere | Docente

Desenvolveu a súa carreira profesional en diversos sectores, como Banca, Eléctrico, Moda, Farmacia, Automoción e con maior profusión en Telecomunicacións. BBVA Argentaria, Iberia, Rede Eléctrica, Telefónica de España, Vodafone, Devota & Lomba, son algunhas das compañías onde dirixiu proxectos de negocio dixital. Licenciatura en Ciencias Físicas pola Universidade Autónoma de Madrid.

Estudos complementarios de Administración de Empresas, Master en Finanzas en EOI e Master en Marketing Management en ESIC. Director do Master Data Analytics e do Data Management Executive Program de ISDI. Profesor e Mentor en varias Escolas de Negocio e Programas In-Company, Cursos Superiores e Master: ISDI, internetAcademi, ICEMD, ESIC, ICEX-Fundación CECO, ESADE, CEU, Euroforum, IMF, Universidade Complutense Madrid, entre outras. Relator de varios foros sobre Internet, Transformación e Estratexia Dixital: Womenalia, Omniture Autumn Seminars, WSAB, Open Dixital Day, eCommerce NG, entre outros. Asesor Tecnolóxico e Transformación de Negocio en ámbito dixital en FENEVAL e CEOE. Voluntario Dixital en ISDI Foundation (Fundación Internacional para o Desenvolvemento da internet), formando e asesorando ás ONG e emprendedores sociais para desenvolverse no mundo dixital. Membro Fundador da Xunta Directiva de AvantForum, membro do Consello Internacional de Expertos de Womenalia e de distintas plataformas de expertos.

Jordi Ordóñez | Docente

Consultor en eCommerce involucrado no desenvolvemento de proxectos en liña desde o ano 2.000. É especialista en ecommerce e Amazon e forma parte do claustro de profesores en ICEX, EOI, Esic, Foxize, Kschool, The Valley e outras escolas de negocios.
Habitual colaborador en medios de prensa de ámbito nacional: Radio Nacional, A Vangarda, Capital Radio, O Español, Revista Emprendedores, Brainsins, Marketing4ecommerce, eCommerce-news.es, e en empresas líderes do ámbito do comercio electrónico: Shopify, Prestashop, SEMRush entre outros medios.

Alejandro López Riobóo | Docente

Master en Xestión Comercial e Dirección de Marketing por ESIC. Master en Deseño Gráfico por CEDECO. PDD polo IESE. 25 anos de experiencia profesional vinculando medios tradicionais (Telefónica Media), con dixitais (AT&T, Microsoft, Yahoo!). Actualmente dirixe a axencia de compra programática publicitaria Antípodes Dixital, e é socio da consultora de transformación Dixital ThreeThings. Ademais, combina a súa actividade laboral coa docencia, en escolas como ESIC, ESDEN e ICEX, tanto en España como en Latinoamérica.

Borja Anguita Sabio | Docente

Enxeñeiro informático pola Universidade de Southern Mississippi e cunha marcada vocación no ámbito da comunicación. Tras 12 anos como programador e liderando proxectos como responsable de desenvolvemento e I+D, inicia a súa actividade no mundo do márketing e a publicidade.

Funda con 23 anos a empresa de desenvolvemento Internet Factory, que ao longo dos anos evolucionou ata converterse en Yslandia, referente entre as axencias dixitais creativas e coa que levou a cabo proxectos de estratexia dixital para recoñecidas empresas como Banco Santander, Travel Club, BMW, MINI, Suzuki, BBVA, SONY entre outras.

Tristán Elósegui | Docente

Licenciado en márketing por ESIC Business School, Master en ecommerce e márketing por ICEM, -o Instituto de Economía Dixital de ESIC- e MBA por IE Business School. Con con máis de 20 anos de experiencia no sector financeiro, de comunicación e consultaría, axudando a empresas europeas e latinoamericanas de todos os sectores a ter un impacto de márketing e online significativo nos seus negocios.

É fundador e consultor en Matridiana, empresa dedicada ao deseño e desenvolvemento de proxectos no ámbito do márketing dixital e de negocio, nos que abarcan desde o seu diagnóstico e estratexia ata a planificación e optimización de campañas.

É ademais mentor, profesor e conferenciante internacional desde 2010, sendo nomeado unha das 15 persoas máis influentes do márketing dixital de fala hispana e top 30 influencer de emprendemento e liderado.

A súa actividade profesional esténdese ao ámbito da comunicación e divulgación, coa publicación de cinco libros sobre márketing e vendas, a edición dun blogue sobre márketing dixital premiado de maneira recorrente desde 2009, así como a dirección dun podcast de referencia na materia.