Curso: Programa Xeración Dixital PEMES. Empresas Exportadoras e Internacionalización Dixital

ÍNDICE DE CONTIDOS

1. A empresa na economía dixital

  • ➡️ O contexto dixital
  • ➡️ Novos modelos de negocio
  • ➡️ A transformación dixital na empresa
  • ➡️ Sustentabilidade e economía circular
  • ➡️ Plan de transformación dixital I

2. Transformando a experiencia do cliente

  • ➡️ O cliente na nova era dixital
  • ➡️ Experiencia de cliente e de produto
  • ➡️ Atraendo ao cliente: o proceso de xeración de tráfico
  • ➡️ Captando ao cliente: o proceso de información, decisión, compra e entrega
  • ➡️ Fidelizando ao cliente: o proceso de postventa
  • ➡️ Contorna legal: propiedade e privacidade
  • ➡️ Plan de transformación dixital II

3. Habilitando tecnolóxicamente a transformación

  • ➡️ Analítica e big data
  • ➡️ Machine learning e IA
  • ➡️ ERP e CRM
  • ➡️ Cloud Ciberseguridade
  • ➡️ Automatización e robotización
  • ➡️ Outras ferramentas e tendencias
  • ➡️ Plan de transformación dixital III

4. Xestionando o cambio

  • ➡️ Persoas e organización
  • ➡️ Transformación cultural
  • ➡️ Metodoloxías de innovación/agile
  • ➡️ Produtividade persoal e ferramentas colaborativas
  • ➡️ Plan de transformación dixital IV

5. A internacionalización dixital

Casos de éxito para o crecemento do teu negocio no exterior.

Curso: Programa Xeración Dixital PEMES

Empresas Exportadoras e Internacionalización Dixital

Prazas e Prazo de Inscrición 

Poderán participar ata un máximo de 50 alumnos. Inscricións ata o 20 de maio ou completar as prazas dispoñibles.

Dirixido a

Este programa está destinado a empresarios, directivos e responsables departamentais de calquera área (recursos humanos, xestión comercial, Marketing, dirección, loxística etc.)/ etc.) e de calquera sector, facendo énfase no impacto da dixitalización na estratexia de negocio en xeral e á internacionalización en particular. En definitiva, calquera profesional con funcións directivas en PEMES de entre 1 e 249 traballadores (cun límite de dous traballadores por cada CIF da organización), disposto a transformar a realidade do seu negocio.

Obxectivos

  • ➡️ Proporcionar as ferramentas necesarias para deseñar e implementar o teu propio Plan de Transformación Dixital adaptado ás necesidades específicas da túa empresa exportadora ou internacional.

Duración

🗓️ Do 20 maio ao 21 outubro de 2025

Metodoloxía e formato

  • ➡️ Modalidade híbrida: combinación de sesións presenciais e dixitais, deseñadas para adaptarse á axenda de profesionais e directivos.
  • ➡️ 29 sesións que se desenvolven entre maio e outubro (non hai clases en xullo e agosto).
  • ➡️ 5 sesións presenciais intensivas de 8 horas cada unha en Santiago de Compostela en horario de 9:30 a 18:45 incluíndo comida networking.
  • ➡️ 24 sesións virtuais en directo, que se impartirán mediante o noso sistema de presenza dixital, dous días á semana de 15:45 a 18:45.
  • ➡️ Metodoloxía Learning by doing, empregando exercicios prácticos, dinámicas grupais e a presentación de casos de uso sectorial para asegurar o aprendizaxe.
  • ➡️ Acceso exclusivo a Manager Focus, o hub de Galicia Business School de coñecemento empresarial.

Impartido por

Un claustro composto por máis de 150 directivos en activo que, á súa vez, son recoñecidos docentes nas mellores escolas de negocios do país, con prestixio nacional e internacional. Poderás coñecer as súas experiencias profesionais, as súas dinámicas de traballo e como levan a cabo a transformación dixital e innovación das súas propias compañías e departamentos

Máis información

📧 Consultas técnicas e ou académicas: [email protected]

Cadro docente

  • 👤 Manuel Alonso Coto – Director de corporate marketing – executive education en IE.
  • 👤 Victoria Barreiro Gago – CEO en Teconsite e consultora en marketing dixital.
  • 👤 Raúl Montalvo – Director de EGADE Business School.
  • 👤 Raúl Santiago Martín – Responsable de estudos de impacto ambiental en Isemaren.
  • 👤 Ulises Jesús Medina Martín – Director de Ecommerce España & Portugal Digital Group.
  • 👤 Antonio de la Cruz – Socio Director en Estrategia y Organización en EOSA Consultores.
  • 👤 Silvana María Dakduk Valle – Directora Maestría Mercadeo na Universidade dos Andes- Colombia.
  • 👤 Enrique de la Rica Pérez – Director en Eseune Business School. Consultor en innovación e transformación dixital.
  • 👤 Raquel Llorente Serrano – Enterprise business developer manager en Klarna.
  • 👤 Helena Fernández Castro – Directora do área de sustentabilidade e cambio climático en Isemaren.
  • 👤 Pablo Ferreirós Bennet – Director de Innovación e Desenvolvo Brain UX. Especialista en marketing, costumer experience e internacionalización.
  • 👤 Nacho Gafo – Profesor de practice marketing en Brown University School. Director do programa BSc International Sustainable Tourism na Universidade de Lucerna.
  • 👤 Néstor Guerra Escohotado – CEO en IEC. Experto en business design e lean startup. Consultor en innovación e emprendemento.
  • 👤 Laura Martín Guardo – CRM manager & MK Automation en Elogia.
  • 👤 Pilar Bejarano – PMO Manager en SISTEPLANT.
  • 👤 Manuel Montilla Carralero – Fundador y CEO en Scrolling.
  • 👤 Mauricio Campillo Orozco – Presidente en Solla S.A.
  • 👤 Juan Garciano Galindo – Business & sales strategist | expert in digital transformation for fashion, luxury and sport retail | Profesor MBA en EAE.
  • 👤 Paula Ortiz López – Avogada. Consultaría dixital & public policy. Docente en IE Business School.
  • 👤 Elisenda Porras – Socia fundadora de Emprogress. Experta en habilidades persoais e orientación ao cliente.
  • 👤 Daniel Prieto Renda – CEO en Soltec Ingenieros e cofounder en Norlean Manufacturing. Experto en transformación dixital.
  • 👤 Manuel Rincón – Profesor de sistemas de información en IE Business School.
  • 👤 Antonio Díaz Morales – Empresario, asesor y conselleiro independente.
  • 👤 Javier Barrio Carrasco – Director de marketing e experiencia de cliente en CEU Educational Group.
  • 👤 Ana Santiago G-Bretón – CEO en Sisteplant. Experta en optimización de procesos y desenvolvo de modelos de mellora.
  • 👤 Laura María Vázquez Viaño – Directora de marketing e estratexia dixital en Torres y Carrera.
  • 👤 Miguel Ángel Souto Fraga – Consultor, promotor e formador en ventas, marketing e dixital selling.
  • 👤 Olga Serra Escarp – Formadora e consultora experta en lean management e xestión do cambio.
  • 👤 Consuelo Verdu Saiz – Senior innovation builder consultant en NESTOR&CO. Experta en innovación.
  • 👤 Gabriel Ferrer Curiel – Adxunto a dirección xeneral en Roi Up Group Talent. Experto en xestión do cambio.
  • 👤 Jaime Veiga Mateos – Associate en Trust & Nurture Partners. Consultor e director académico en investigación de mercados e comportamento do consumidor en IE University.