Curso de Marketing Dixital
Igape Fórmate Internacional
Para quen
- Responsables de marketing, comunicación e desenvolvemento de negocio
- Emprendedores/as de Pemes de todos os sectores
Contido
- Técnicas de marketing internacional aplicadas ao comercio electrónico e a venta en liña
- Fundamentos dos novos modelos de xestión, canles e ferramentas empregadas no ámbito dixital internacional
- Creación dun plan de marketing dixital que se integre cos obxetivos xerais de expansión internacional da empresa
Programa
Semana 1:
Presentación del programa Conferencia inaugural: El marketing digital.
Introducción a su realidad y uso en los procesos de internacionalización empresarial.
Sesión tutorial de uso de la plataforma de formación online.
MÓDULO 1: PLAN DE MARKETING DIGITAL
Semanas 2 y 3
Objetivo: aprender a realizar un plan de marketing digital y un cuadro de mando de KPI’s de seguimiento.
MÓDULO 2: MARKETING DE BUSCADORES
Semanas 4,5 y 6.
Objetivo: aprender a utilizar herramientas de analítica digital
MÓDULO 3: PUBLICIDAD DIGITAL
Semanas 7, 8 y 9
Objetivo: aprender a realizar un cuadro de mando de reporting de campañas publicitarias.
MÓDULO 4: MARKETPLACES
Semanas 10 y 11
Objetivo: aprender a gestionar cuentas de amazon seller/vendor.
MODULO 5: COMUNICACIÓN
Semanas 12 y 13
Objetivo: aprender a diseñar y monitorizar una campaña de comunicación digital en redes sociales.
CASO PRÁCTICO
Semana 14
CLAUSURA
- 8 horas
- Do 15 de setembro ao 15 decembro de 2022
Duración
Entre o 15/09/2022 e o 15/12/20211.
Para a súa realización se disporá das 24 horas do día, todos os días da semana. A duración do curso será de 50 horas.
Inscrición
O prazo de inscrición finaliza antes do
X de setembro de 2021.
Prazas limitadas.
- 50 horas
- 20 horas lectivas
- En liña e ao teu ritmo
- Dispoñible no teu móvil
- Idioma: galego