Curso de Marketing Dixital

Igape Fórmate Internacional

Para quen

  • Responsables de marketing, comunicación e desenvolvemento de negocio
  • Emprendedores/as de Pemes de todos os sectores

Contido

  • Técnicas de marketing internacional aplicadas ao comercio electrónico e a venta en liña
  • Fundamentos dos novos modelos de xestión, canles e ferramentas empregadas no ámbito dixital internacional
  • Creación dun plan de marketing dixital que se integre cos obxetivos xerais de expansión internacional da empresa

Programa

Semana 1:
Presentación del programa Conferencia inaugural: El marketing digital.

Introducción a su realidad y uso en los procesos de internacionalización empresarial.
Sesión tutorial de uso de la plataforma de formación online.

MÓDULO 1: PLAN DE MARKETING DIGITAL
Semanas 2 y 3
Objetivo: aprender a realizar un plan de marketing digital y un cuadro de mando de KPI’s de seguimiento.

MÓDULO 2: MARKETING DE BUSCADORES
Semanas 4,5 y 6.
Objetivo: aprender a utilizar herramientas de analítica digital

MÓDULO 3: PUBLICIDAD DIGITAL
Semanas 7, 8 y 9
Objetivo: aprender a realizar un cuadro de mando de reporting de campañas publicitarias.

MÓDULO 4: MARKETPLACES
Semanas 10 y 11
Objetivo: aprender a gestionar cuentas de amazon seller/vendor.

MODULO 5: COMUNICACIÓN
Semanas 12 y 13
Objetivo: aprender a diseñar y monitorizar una campaña de comunicación digital en redes sociales.

CASO PRÁCTICO
Semana 14
CLAUSURA

Duración

Entre o 15/09/2022 e o 15/12/20211.
Para a súa realización se disporá das 24 horas do día, todos os días da semana. A duración do curso será de 50 horas.

Inscrición

O prazo de inscrición finaliza antes do
X de setembro de 2021.
Prazas limitadas.